Dilettanten i Gørslev - Kommende forestillinger

Der var ingen forestillinger i 2020 og ej heller i 2021, hvilket skyldes Corona sitiationen.

I 2022 har vi flyttet forestillingerne til efterået, se datoer herunder. I foråret 2023 ser vi, hvordan coronasituationen udvikler sig, og planlægger næste forestilling derefter. På den baggrund er forsamlingshuset reserveret til premiere den 28. oktober 2023 med efterfølgende ekstra- og pensionistforestilling den 3. og 5. november. Er coronasituationen uproblematisk i foråret 2023 planlægger vi efter at spille i marts 2024 i stedet for de nævnte reserverede datoer i efteråret 2023.

Dilettanten i Gørslev Idrætsforening

præsenterer

Mordet på Hoppenfelt

Krimminalfarce i 3 akter af Torben Niielsen
Instruktør: Annette Goldschmidt
Forestillingen finder sted i
Gørslev Forsamlingshus, Trekanten 10, Gørslev, 4100 Ringsted

Lørdag, den 05. november 2022

Kl. 14.00 generalprøve, gratis adgang

Kl. 18:30 premiere,  entré kr. 110,- (forudbestilling nødvendig).

Efter forestillingen; spisning, levende musik og dans. Hyggeligt som altid!

Fredag, den 11. november 2022

Kl. 20.00 ekstra forestilling  Entre kr. 60.- Billetter købes ved indgangen. .

Søndag, den 13. november 2022

Kl. 13.00 forestilling for områdets pensionister, gratis adgang. Tilmelding og bestilling af buskørsel kan ske i Aktivitetshuset i Borup (dato følger sernere).

Alternativt kan tilmelding og bestilling af buskørsel ske til
Birgit Christensen (informationer om tilmelding følger senere).

Efter forestillingen byder Gørslev
Idrætsforening på kaffe/te og hjemmebagte
boller og lagkage.

Arrangementet er støttet af Køge
Kommunes Kulturpulje og
Superbrugsen i Bjæverskov

Sider under udarbejdelse

Webmaster aliias Michael Sørensen er p.t. i gang med skildre 40 år med dilettant i Gørslev, i form af video clips, fotos, avisudklip etc. for hver forestilling. Det er noget der tager lidt tid, og laves løbende hen over året. På et tidspunkt bliver han vel færdig.